همین که بدونم دوسم داری برایم کافیست
همین که بدونم دوسم داری برایم کافیست

دوست داشتنَت

گنـــــــــــاه باشد
یا اشتــــباه
گناه می کنم ، تـــــو را
حتــــــی به اشتباه …..!

 

دلم برایت تنگ نشده … اصلا
دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت
خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!

 

نمی دانم چه دردیست دوست داشتن …
همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود
پایت از این دنیــــــا بریده می شود …
 

.
اندازه دوست داشتن مهم نیست
کیفیتش مهمه
همیشه یک دونه رو دوست داشته باشیم
ولی مــــــــــردونه

 

دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!
دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری!
دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می‌داری!
دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق!
دوستت دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که در اوج آسمان آبی در حال عبورند!
دوستت دارم چون تو رو میخواهم و تو نیز مرا میخواهی!
دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق!
دوستت دارم بیشتر از آنچه تصور می‌کنی . . .

 

می نویسم که چگونه در تنهایم به اشک های همیشه همراهم
به این لشگر زلال و زیباکه از ضمیری پاک متولد می شوند
تا یاوران لحظات و تنهایی من باشند پناه می برم
ای عشق ، ای منجی جاودانه ، ای همیشه ماندگار
با من بمان برای همیشه دوستت دارم عشقم

 

 

من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام

مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش

 

 


آنقدر دوست داشتنى هستى که ایستاده هم به دل مى نشینى

 

 


شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !

 

 

دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :

یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم …!

 

 


خاصیت دنیاست

در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .

 



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:53 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 279 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<